Vagtlisterne til julemarkedet er nu taget ned, MEN vi mangler stadig hjælp

19. oktober 2022 10:06 , af Alice Nielsen

Julemarked  er en af de mange opgaver, som vi løser i fællesskab.

ADR løfter i flok. Det gælder vedligehold af vores smukke og gode både, det skønne gamle klubhus, der er rammen omkring forskellige hyggelige aktiviteter hele året rundt.

Svømmevagter i Østre Allè’s svømmehal løftes også i fællesskab.

Under Tall Ship Races 2022 opstod  en ny mulighed for at løse en opgave i fælleskab. Skråen havde lavet aftale med ADR om, at vi dækkede barvagterne i en af barerne på havnen.

Vi ses forhåbentlig på Aalborg Rådhus i løbet af december måned.

Mange julehilsner fra julemarkedsgruppen:
Lise P., Inger Bigum, Birgit W. Th., Helle Jessen, Else Marie Andersen, Nina Hobolth og Mary

Sådan gør du for at få en vagt på det hyggelige julemarked:
Gå ind på  Aalborg Dame Roklub’s hjemmeside .

Klik på ‘Aktiviteter’.
Nederst på det  faneblad der kommer frem står der .Julemarked’. Klik på ‘Julemarked’.
Du får nu en oversigt over ledige vagter . Det er tallet i de gule felter, der angiver, hvor mange ledige vagter der er på en given dag.
Forhåbentligt kan du hjælpe med èn eller flere vagter. Når du har  besluttet dig for, hvilke(n) vagt(er) du kan tage, kontakter du Mary Jakobsen og meddeler dette.
Mary’s kontaktmuligheder:
SMS: 40 25 11 44.
Messenger: Via Facebook eller messenger-appen
Mail: mary.jakobsen@privat.dk

Du modtager besked om, hvorvidt vagten er din eller den er blevet taget af en anden roer.

Vedhæftede filer